torsdag, november 08, 2007

Take two...

Det har gått nästan 6 månader sedan jag skrev sist, fattar om det är många som har gett upp om mig, men det gör inget jag har nästan gett upp med mig. ;)
Mycket har hänt sen sist det har varit en lång skön sommar och nästan en hel mörk mysig höst, och mina vänner vintern nalkas!!! Can't wait!!! =) Jag är så galen i julen och vintern det är ju bara så underbart så därför blir det lite i vinterns tecken som jag har stylat om min sida.
Annars då?...jo jag har ju hunnit börja trean, sista året på gymnasiet sen börjar allvaret :S men det blir nog bra med det...haha... sen har jag varit iväg med klassen på en resa till Brigthon en vecka och gjort some volunteer work...och sen har jag varit iväg nu på höstlovet en vecka til Teneriffa med la familla, det var SÅ skönt och nu är man lite lagom brun =) Jag har också hunnit fylla hela 18år så nu jäklar....haha
Jobbar inte den här helgen så högst upp på listan står det pyssel!!! Tänkte att jag skulle hinna göra lite julkort, så de kanske ni får se sen om ni har tur! ;)

Ha det bäst så länge!!!

Inga kommentarer:

Totala antalet unika besökare från den 3/5-07:
Antal unika besökare idag: