onsdag, maj 30, 2007

En hemlis ska avslöjas...

Trots att det är tråkigt väder ha det visat sig vara en rolig vecka! Den började med att min bästa kompis fick körkort, GRATTIS JESSIE!!!!! =) Igår fick jag också veta att jag har MVG i Engelska A, jag?!?!?! är lite i chock men jag tackar och bockar! Och slutligen...idag fick jag reda på att jag har MVG i Franska steg 4!!!!!! Det är jag ännu gladare för!!!! Jag som egentligen är hel kass på språk fast att jag går på en språk skola. Detta var glada överraskningar som har gjort min vecka så mycket roligare!
Så nu till hemlisen.....
Jag ska söka in som designer till PysselPassion i Norrköping (http://www.pysselpassion.se/) är lite nervös om jag ska erkänna, det vore ju så kul om jag kom med, ni får hålla tummarna för mig!!!

Tänkte att jag skulle visa mina bidrag till tävlingen (hoppas bara att man fick lägga upp dom,men det tror jag) ;) Iallafall det första momentet var att man skulle göra en layout om sig själv med saker som man gillar;
Det andra momentet var att man skulle göra en layout efter en skiss;











Och det tredje och sista momentet var att man skulle välja en layout som man har gjort tidigare och tycker om, men jag valde istället ett litet minialbum som jag har gjorde nygligen, hoppas att det går bra! ;)



Så håll tummarna för mig!
Ha det så bra så länge!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GIIH! Körtkort ^^
Jag håller alla mina tummar för dig, då kommer det säkert gå bra ;) Och fy vad duktig du är! Sötnöt!

Anonym sa...

Åh vad glad jag blir för dig gumman! Du kommer klara det galant. PUSSSAR

Anonym sa...

hemligheter tycker vi om ;-) vad kul att du har sökt och jag håller alal tummaar jag har, dessvärre är det bara två men det räcker förhoppningsvis, du är bara för cool ;-)

Totala antalet unika besökare från den 3/5-07:
Antal unika besökare idag: