måndag, maj 07, 2007

Ett år kvar...

Ja, nu är jag väl så gott som frisk, fortfarnde lite snuvig men det funkar. Så nu är jag på G igen hann iallafall med att scrappa en massa bla. en dubbel layout som jag blev inspirerad från en gammal layout som lindzi har gjort tror att det var ngt papper från scrapaddicted, inte säker men här är iallafall min variant:


Blev en liten bild men hoppas ni ser! Hann också göra en layout till en av swe scrapps umaningar så den kan jag inte lada upp än...

Så vad händer i mitt liv då? Måste erkänna att jag ha fått lite panik eller jag vet inte panik men ngt sånt, det är bara ETT år kvar tills jag går ut gymnasiet!!!!! Vet inte riktigt vad jag ska göra efter men det är inte riktigt det jag har panik för utan mer för att då börjar allvaret, ungdomstiden tar slut och vad har jag gjort!!!??? Jessie och jag satt och fika idag och då pratade vi bl.a. om det här. Hon och jag är så lika på det planet tycker och tänker likadant! Därför är det skönt att prata med henne, vi piggar upp varandra från våra kriser. Vi kom fram till att nu skulle vi starta vårt nya liv vårt pigga, aktiva liv. Jäklar vad vi ska ha kul i sommar (och självklart fram till sommaren oxå) =) Får se hur går med det jag brukar inte vara så bra på att starta om och börja med ett nytt aktivt liv, hamnar alltid tillbaka på ruta ett, men vem vet kanske den här gången ska bli annorlunda. Man blir ju faktiskt väldigt pepp tack vare det underbara vädret och solen som lyser!

Wish me good luck!

Kjam på er alla!!!

Inga kommentarer:

Totala antalet unika besökare från den 3/5-07:
Antal unika besökare idag: