torsdag, maj 24, 2007

Pysseldag!

Idag har varit en riktig pysseldag, har hunnit med massor! Började med att göra flaskdekorationer som jag själv har hittat på istället för att använda riktiga blommor har jag scrappat en liten vad ska jag kalla det krans kanske dom är täckt med blommor. Enkel och smidigt att göra och man slipper förstöra eller kladda ner flaskan. Hade en beställning på fem stycken sånna så jag gjorde i lite olika färger.
Jag hann också göra klart allt till mamma på morsdag så jag hoppas inte att hon läser det här nu men om hon gör det får hon skylla sig själv ;)
Jag har gjort två stycken halsband som hon ska få ett som är väldigt enkelt i vitt och rosa och ett som är lite tuffare i lite olika nyanser.

Avslutade kvällen med att också göra ett morsdag kort till henne med en stämpel från magnolia, såklart!

Tänkte att jag skulle hinna styla om lite på mitt rum nu med innan jag går och lägger mig, nu ska det blir sommrigt!!!

Ha det bra så länge!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

shit Emma, du är grym på pyssel :-)

Totala antalet unika besökare från den 3/5-07:
Antal unika besökare idag: