torsdag, maj 03, 2007

Hatar att vara sjuk!

Jag är förkyld och jag hatar det! Det värsta med förkyningar är att de håller i sig så jäkla länge man blir aldrig frisk. :(
Det enda positiva är att man iallfall får lite tid till att pyssla inte för att man orkr hålla på så länge men ändå. Man pysslar lite sen tar man en liten paus, tittar på tv sen går man och pysslar man lite sen vilar man lite igen och så där håller det på eller rättare sagt det är så jag håller på!

Var på en mini album kurs igår kväll, trots att jag inte mådde så bra men jag hade ju faktiskt betalat för den så jag proppade i mig lite tabletter och åkte iväg. Vi fick gör små söta mini album om oss själva, kul tema! Det är ju inte så ofta man gör något om sig själv så det var kul, så idag har mamma och jag (hon var också på kursen) sprungit runt för att ta kort på oss själva, favorit skorna, favorit blomman osv.
Enjoy ;)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbart minialbum !

Tina

Anonym sa...

Mysigt album!
Kul att kunna kolla i om några år :)

/StinaD

Anonym sa...

Superfint minialbum.

Anonym sa...

tack för inspirationen jag bara älskar minialbums

Totala antalet unika besökare från den 3/5-07:
Antal unika besökare idag: